Моя школа

Більська ЗОШ І-ІІІ ступенів носить ім’я нашого земляка, геоморфолога, ландшафтознавця, професора, доктора географічних наук К.І. Геренчука.
На карті моделей закладів освіти України   школа належить до групи  шкіл сучасних освітніх технологій .
У 6-11 класах школи навчання здійснюється за методикою осмислювально-концентрованого навчання.
Прагнучи самореалізації, досягнення кожною дитиною вершин свого індивідуального розвитку , необхідністю аналізу передумов майбутнього професіоналізму випускників школи, мотивації вибору професії , досягнення  професійної майстерності вчителів  у школі було запроваджено модель акмеологічної школи ,  як школи цілісного стійкого розвитку людини на духовно-моральній основі. Ми працюємо у створеному акмеологічному середовищі, де становлення особистості відбувається за трьома головними етапами здійснюються розвивальні психолого- дидактичні ігри з учнями; спостереження за адаптацією учнів 1 класу; проводяться спільні психолого-педагогічні консиліуми, на яких виробляються необхідні рекомендації  та здійснюється  комплекс адаптаційних заходів,   складання карт спостереження за учнями; моніторинг креативності ; діагностика мислення учнів та розвитку їх пізнавальних процесів; врахування інтересів, схильностей і здібностей кожного учня і допомога їхньому розвитку в навчальній і позакласній діяльності.

Школа ІІ ступеня – школа самостійності та самоствердження, де відбувається «Пошук і проба себе». На цьому етапі    створюються  умови для  розвитку особистісної зрілості школяра-підлітка; надається акмеологічна підтримка учням, вчителям та батькам під час переходу молодших школярів до 5 класу основної школи, надається допомога в реалізації права вибору подальшого освітнього маршруту на основі усвідомлення учнями своїх успіхів, досягнень у різних видах діяльності, інтересів і реальних можливостей. Знімаємо  негативні установки, тривожність підлітка і орієнтуємо  його на успіх у навчанні та роботі.
Школа ІІІ ступеня – школа вибору і самовизначення (девіз -Я і світ професій). На  цьому етапі ми прагнемо створити умови для розвитку соціальної зрілості випускника-забезпечити його  готовність до особистісного та професійного самовизначення   на основі сформованої думки про себе, високого рівня осмислення буття, встановлення відносно стійкої відповідності індивідуальних психологічних та особистісних особливостей специфічним вимогам певної професії; допомогти зорієнтуватися на досягнення успіху(«акме») , усвідомити відповідальність за своє майбутнє. Профілізація  навчання здійснюється за рахунок варіативної складової -блок предметів на вибір таких як основи програмування, основи економіки, дослідження гуманітарного права та  позашкільної освіти – через навчання учнів виробничих професій у міжшкільному навчально-виробничому комбінаті : оператор комп’ютерного набору, секретар-друкарка, кухар, водій. Це забезпечує умови для поєднання  загального ,  професійного  навчання та самовизначення у спеціалізації учнів в умовах сільської школи. В урочній, виховній та в позакласній діяльності надається допомога учням у формуванні системи позитивних установок на вибір професії та забезпечення стабілізації у цьому виборі; психологом та класними керівниками здійснюється профілактична робота щодо стабілізації емоційно-психологічного стану з огляду на особливості розвитку в юнацькому  віці, створення умов для пізнавально-дослідницької діяльності  старшокласників, вияву їхніх творчих здібностей через залучення до участі в конкурсах, олімпіадах, МАН тощо.
Така стратегія діяльності школи дає свій позитивний результат. На протязі ось уже 10 років рівень навчальних досягнень учнів – достатній,  якісний показник успішності середньому 65 – 70%, кількість призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад  коливається в межах 15-20% від загальної кількості учнів школи, крім того учні школи володарі срібних та золотих колосків, переможці, призери та учасники конкурсів «Кенгуру» та «Левеня», різноманітних екологічних, мистецьких, літературних та спортивних  конкурсів та акцій.
Створення умов для становлення  всесторонньо розвиненої особистості готової до самовдосконалення та самореалізації в різних сферах суспільного  життя в школі забезпечують  23 педагогічні працівники, з яких двоє – «Вчителі – методисти», три – «Старші вчителі», 8 – вчителі вищої та  11 – першої кваліфікаційної категорії.  Серед вчителів – 8 лауреатів та переможців районного етапу конкурсу «Вчитель року».
Система виховної роботи школи орієнтована на  формування морально-духовної, життєво-компетентної особистості, здатної до самореалізації в сучасному суспільстві.
Основними напрямками виховної діяльності в школі є: художньо-естетичний, патріотичний, морально-духовний, еколого-натуралістичний, історико – краєзнавчий, трудовий.
Патріотичний та морально-духовний напрями реалізуються через військово-патріотичне виховання, діяльність гуртка «Чеснота», участь в суспільній  акції «Громадянин».  Їх  діяльність орієнтована на формування в учнів активної громадянської позиції, культури поведінки та патріотизму.
Шкільне життя – це особливе життя, яке насичене щоденними яскравими подіями. Учні, вчителі та батьки в дусі тісної співпраці та партнерських стосунків створюють умови, за яких відбувається становлення та самоствердження особистості  з високим рівнем ініціативи та творчого потенціалу.
Відеосюжет "Моя школа"



Немає коментарів:

Дописати коментар